הסיפור שלי

אני ירדן, בת 34, בת הזוג של עמית, אמא של דור וב18 השנים האחרונות אני מקדישה את חיי לעולם האימון והכושר הגופני.

גדלתי לתוך עולם התנועה.

כבר בגיל 8, כשדרכתי לראשונה בדוג'ו (אולם אימוני הקראטה), ידעתי מהו הייעוד שלי – לאמן, ללמד ולהעביר את מה שיש בי הלאה.

וכך המסע שלי התחיל.

כנערה מתבגרת קיבלתי לידי לאמן את קבוצות הילדים ונדהמתי עד כמה עוצמתית ומופלאה היכולת להשפיע ולהנחיל בדור הצעיר ערכים, ביטחון עצמי ואהבה לתנועה.

בהמשך שירתתי כספורטאית פעילה והייתה לי הזכות להיות חלק מסגל נבחרת ישראל ולייצג את המדינה בכל הזדמנות שניתנה לי.

במהלך לימודי התואר התנסיתי לראשונה בענף הרמת משקולות – ולימים מצאתי את עצמי עומדת מספר פעמים על הפודיום לצד נשים מדהימות שבדיוק כמוני חיפשו לפרוץ את גבולות "המקובל" בכל הנוגע לפעילות גופנית ואימוני כח בקרב נשים.

ב2012 נחשפתי לעולם הקרוספיט בו יכולתי ליישם את כל שיטות האימון שלמדתי ומהר מאוד חתרתי להתחרות בענף ספורט שהיווה פריצת דרך משמעותית עבורי כשיטת אימון וכדרך חיים. לאחר 5 שנים כמתחרה הרגשתי שמיציתי וספגתי את כל מה שיכולתי לקחת, החלטתי לפרוש ולהשקיע את כל הזמן והאנרגיות שלי בקריירה המקצועית שלי כמאמנת.

היה מדהים, מאתגר ובעיקר מלמד.

בין לבין הספקתי לעשות תואר שני בחינוך גופני, להרצות בקורס מאמנים בקמפוס שיאים ולהקדיש שעות על גבי שעות כמאמנת אישית, מאמנת קבוצות, מאמנת בליווי מרחוק, כשלאורך כל הדרך אותה מטרה עומדת לנגד עיני – להיות המאמנת הכי טובה שאני יכולה להיות.

מכל תחנה בקריירה שלי למדתי משהו ששימש אותי הלאה באימונים שלי, כמאמנת וכמתאמנת.

לאחר הפרישה מתחרויות עלתה בי אי וודאות שהניבה את השאלה "בשביל מה אני מתאמנת?"

לאחר הבנה עמוקה של הרצון והצורך של הגוף, המנטליות והנפש שלי מפעילות גופנית – התחלתי לכתוב לעצמי תכנית שתשיג לי את התוצאות שאני רוצה:

כוח על בשילוב שאר מרכיבי הכושר, פיתוח מסוגלות עצמית אמיתית מתורגמת לחיים היומיום וגוף של אמזונה תוך כדי הנאה מתחדשת, ללא שחיקה, פציעות או כאב.

זה עבד.

במרץ 2020 הקורונה אילצה אותנו להישאר בבתים, ובזמן שכולם קוששו אימונים מהאינסטגרם ונכנסו לפאניקה בנוגע לתנועה שלהם – אני והמתאמנים שלי נשארנו רגועים כי תכנית אימונים חכמה עובדת בכל זמן, בכל מקום ולכל אחד.

ראיתי את הכאוס, החלטתי להרים את הכפפה ולהנגיש את תכנית האימונים הפרטית שלי ל כ ו ל ם – ומשם, היסטוריה.

אני מאמינה שהאומנות האמיתית של עבודת המאמן באה לידי ביטוי בבניית תוכנית אימונים, שם טמון כל הקסם והמיומנות הזו היא לב ליבו של המקצוע.

תוכנית אימונים היא לא רק מרשם, אלא תכנון נכון, הנגשה איכותית ופרקטית עם יכולת להניב תוצאות בשטח.

ולכן, מבין כל הפרויקטים שעשיתי ועודני עושה בקריירה שלי – הסייקל שלי הוא ללא ספק התוצר שאני הכי מחוברת אליו וגאה בו.

הסייקל שלי היא לא רק תוכנית האימונים שלי. הסייקל שלי הוא דרך החיים שלי – הוא דינמי ומשתנה בדיוק כמוני, בראש ובלב פתוחים אני מנגישה לכם את עולם התנועה דרך העיניים שלי.

ובזכותכם,

אני מממשת את הייעוד שלי.

הצטרפו עכשיו לאנשי הסייקל

מחיר הסייקל אחיד לכולם, ללא התחייבות.

189 ₪ / חודש